divendres, 17 de setembre del 2010

EL DILUVIU UNIVERSAL

Si companys, ahir al vespre semblava la fi del mon, el diluviu universal... vam treure les plantes d'interior (bueno les va treure la meva companya) perque se reguessin un xic i em semble que s'han ofegat...
El divendres al matí tinc festa com sempre i volia fer la desfrenada (només em faltava el dorsal), però m'ha sobrat seny i he anat a l'altre vessant. He pujat a Sant Ferriol, on ja preparan la festa (però em semble que el que han de fer és posar un ciri a sant Cirilu perque no plogui) Tot seguit cap a l'Om, Can Badia i Font de Planells (40 minuts) xino xano però nafent. He voltat el Turó de les Ofrenes, Basses de Bet, coll de Bruc i Sagrat Cor. He fet el primer corriol i casi em trenco la crisma... tot seguit he fet el burro i no he baixat per la trialera del collet de les 3 pedres, sino que he agafat el GR que va a l'ametller, feia temps que no hi passava. En moll és massa tècnic i perillós: arrels i pedres llises molt patinoses. He agafat la pista fins a Mas Pitre i he fet un circuit urbà per completar 20 km molt entretinguts.
Jo que estic acustumat a anar en bici al vespre; de 2/4 de 8 a les 9 (ara és fosc a 1/4 de 9) el dimarts vaig fer una ruta que us pot interessar si disposeu de només 30 minuts i voleu canya i disfrute al màxim: Can Ring, capellada, Bellestar, Vinyals i Carbonet, llavors can Met Riu fins al viaducte a buscar el tunel que travessa l'autovía fins l'estany d'en racó, la confiança i cap a casa. (pels que vau fer la Desfrenada, segueix els camins de la zona de Palera) Molt i molt xulo i com que saps que és curt vas a tot tai i enganxa.
Aquest vespre intentaré penjar les fotos de la desfrenada de http://www.racing-files.com/, boníssimes.



Placa als tres resistents antifranquistes assassinats per la Guàrdia Civil el 1953 a la Font de Planells

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada