dilluns, 10 d’octubre del 2011

INDIGNAT

Estic molt indignat, de totes maneres... no patiu, no aniré a parar la tenda a la plaça. Ja en tinc de tenda, però la vaig servir per usos més coherents, com parar-la i passar la nit a un estany d'alta muntanya, ah no! que et foten la multa, bé...  la pararé a partit d'ara a la plaça del poble que no hi cap problema, hem rentaré les dents a la font i els baixos a la sisterna d'algún veí. Que trist és tot plegat, però la culpa és dels altres, dels polítics, dels empresaris, dels bancs (bé , aquests deixem-los com els vampirs del segle 21 i no entrem al tema...) nosaltres en canvi som tots espavilats, ben parits i si depengués de nosaltres tot seria una bassa d'oli. I una merda ! Posem-nos TOTS al mateix cistell i entre tots treiem les pomes podrides. Però no, emparrats tots en ser hipies amb un compte corrent a La Caixa i jugar a la play d'amagats perque fa piju. En fi, algú ho habia de dir.
Tot això bé pel post d'en Gerard , un company anava a fer el Camino i li han robat la bici a Zaragoza (no dic Sarragossa, perque jo que em dic Font de segon cognom i no m'agrada que em diguin Fuente) La tenia degudament estacada i sense el seient i li han robat, Ala! vacances a can pixa i sense bici. Ara recordo la quanitat de bicis aparcades (moltes d'elles sense estacar) a Munich i cap problema, recordo un viatge al Nepal on em vaig oblidar la càmera de fer fotos a un restaurant, quan entrava a l'Hotel (a 10 minuts caminant del restaurant) m'hen vaig adonar i reculo, en aquell instant el cambrer que m'habia servit el sopar corria a trobar-me amb el seu somriure típic del Nepal i em deia: Canon Sir! Canon Sir! vaig flipar. Al Pakistan no vaig tenir cap problema en temes de robatoris (però allà els hi tallen la mà... no entraré a discutir el tema) i a la India no vaig veure mai cap situació d'aquest tipus. En canvi ahir a Zaragoza li foten la bici a un company, no hi ha dret, estic indignat ! fins i tot hi ha una película italiana sobre el tema:


3 comentaris:

  1. LATO,JO ENCARA DIRIA MES,SON UNS GRANDISSIMS FILLS DE ....

    ResponElimina
  2. El Lato ha vuelto, vamos chaval, que esto solo es el principio. Me pienso tomar una estrella a tu salud. No te quedes en este acontecimiento que es muy significativo.

    ResponElimina
  3. Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back and we'll talk about it.

    Thanks!

    Mandie Hayes
    mandie.hayes10@gmail.com

    ResponElimina