dimecres, 12 d’octubre del 2011

PEDALADA PORQUERES (diada d'alçament tricornial)

Bona marxa avui a Porqueres. De Besalú erem l'Angel, en Xevi, en Quim, l'Eruk, la Lidia, en Jordi i David Molas i jo. Hem trobat en Marc, en Jep i en Quim de Pedal Maià. He anat a fer la llarga amb la Lídia, quan hem trobat a les Suria l'he deixat amb elles... cuidau amb els dones, van com un tiru! Jo he anat a la meva i la veritat he disfrutat molt la marxa: ràpida, poc tècnica, però divertida. Potser un pel justa en les marques, la veritat és que m'he perdut dues vegades, si bé estava ben marcat, m'he perdut en zones ràpides i a on hi habia altres cruïlles just quan passaves bastant ràpid. M'ha mosquejat una mica al veure els caçadors amb el fusell preparat per cardar tirus... però la meva emprenyada ha vingut al km 25 aproximadament quan he vist una bassa de sang al mig de la pista (en baixda ràpida) he frenat i m'he dit: cullons! algú hi ha deixat les dents i alguna cosa més aquí... als pocs metres he trobat un senglar petit mort al mig de la pista, quatre gossos, tres caçadors... no m'he fotut de llorus perque deunostrusenyor m'ha tornat a perdonar. No tinc res en contra dels caçadors, de fet els ciclistes tenim sort que gent com ells netegin els camins, però em semble lamentable trobar-los al mig d'una marxa (un company m'ha dit que ha sentit el tiru !) Crec que es podria evitar aquesta situació senzillament parlant amb ells amb temps perque tothom pugui fer el que li agrada al bosc. Ho sento, però no m'ha agradat gens aquesta situació. Pel que fa a la marxa: molt maca i divertida, bona organització i en definitiva un gran dia de btt.
Al final m'han sortit 36 km (m'he perdut dues vegades) en 2:13 hores, 930 metres de desnivell i 16,6 km/h.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada